לקבלת טיפים חינם הירשם:

דואר אלקטרוני *
שם *

פיתוח אתרים מתייחס לרוב לתהליך הקמת אתר מורכב יחסית, בדרך כלל לא מדובר על אתר תדמיתי אלא על אתר הדורש מורכבות טכנולוגית ופתרונות הדורשים פיתוח ותכנות. אנו בחברת יויואפס באים מרקע עשיר של שנים רבות בתחום הפיתוח וצוותינו כולל מהנדסי תוכנה ומפתחי תוכנה שלכל אחד מהם יש התמחות ספציפית בטכנולוגיה הספציפית שבה מבוצע הפיתוח.

ייעוץ אסטרטגי בשלב הרעיון

כמי שבאים מרקע חזק בתחום השיווק הדיגיטלי ויחד עם זאת רקע חזק גם בפיתוח הטכנולוגי, ביכולתנו לראות את התמונה הרחבה ולספק ללקוחות שלנו ייעוץ לרעיון שלהם כבר בשלב הראשוני טרם פיתוח האתר, המיזם או האפליקציה. אנו שומעים רעיות רבים של פיתוח מיזמים וסטרטאפים מתחום השיווק והטכנולוגיה ומכירים היטב את שוק האפליקציות המתחדש מידי יום ולכן ביכולתנו לכוון את לקוחותינו ולייעץ להם לגבי הרעיון שלהם כבר בשלב זה.
לייעוץ ראשוני צור אתנו קשר לצורך פגישת ייעוץ והיכרות – 072-299-2112.

כמי שאוהבים את עבודתנו המשלבת שיווק וטכנולוגיה לעיתים אף נציע להיכנס כשותפים בחלק מהרעיונות בתמורה להוזלת עלויות הפיתוח. במצב כזה יקבל הלקוח ערך מוסף גדול ומשמעותי כאשר גוף טכנולוגי ושיווקי לוקח חלק במיזם שלו מה שעשוי לתרום רבות להצלחתו.

שלבים בפיתוח אתרים

השלב הראשון בתהליך הפיתוח הוא כאמור ייעוץ אסטרטגי לרעיון בפגישה אישית איתנו תוכל כיזם לקבל מידע וערך רבים אשר יוכלו לכוון אותך לדרך הנכונה בהמשך פיתוח הרעיון שלך.

השלב השני הוא אפיון הרעיון, כאן מדובר בתכנון הרעיון ובהבנת המודל העסקי, המשתמשים, המסכים, מבנה המסכים ומה יכיל כל מסך, מהי הפונקציונאליות שהאפליקציה כוללת בכל אחד מהמסכים, מהי חווית המשתמש הרצויה, מהו התהליך האידיאלי ועוד.

דבר שנתעכב עליו במיוחד הוא המודל העסקי של האפליקציה כלומר מדוע אתם רוצים לפתח את האפליקציה? (מעבר לרצון שלכם להביא דבר חדש לעולם). בדרך כלל מדובר ברצון להרוויח כסף ואם כך האפיון, העיצוב והתכנון צריך לתמוך במודל העסקי על מנת לפתח אתר / אפליקציה אשר יוכלו להביא להגשמתו של המודל העסקי של המיזם שלכם.

בסיום האפיון נעבור לשלב השלישי שהוא עיצוב האתר או האפליקציה, בשלב זה נעצב את המסכים על סמך האפיון ונעביר לאישור הלקוח, רק לאחר אישורו של הלקוח ולאחר סבב תיקונים נדרש נעבור לשלב התכנות. הסיבה להשהיית התכנות עד לאישור העיצוב היא במטרה לספק ללקוח פיתוח המותאם במיוחד עבורו וכפוף לאישורו.

תכנות האתר הוא השלב הבא שבו נוסיף פונקציונאליות לעיצוב שהלקוח אישר. כחלק מהפיתוח יבוצעו מספר סבבי בדיקות ותיקוני באגים במטרה להעלות את המיזם רק ברגע שהוא בשל ומוכן. בסיום התכנות נשיק את האתר ונעמוד לרשות הלקוח גם בשלבי השיווק והתמיכה הטכנית.

נשמח לסייע גם לכם להגשים את הרעיון ולפתח עבורכם את המיזם, בין אם מדובר באתר ובין אם מדובר באפליקציה.

צרו קשר לפגישת ייעוץ ראשונית – 072-2992112