לקבלת טיפים חינם הירשם:

דואר אלקטרוני *
שם *

פיתוח אפליקציות לאייפון הוא תחום מבוקש שהולך ומתפתח ומתחזק באופן עקבי. הלקוחות שלנו מקבלים פיתרון לתהליך פיתוח האפליקציה לאייפון ולפלטפורמות נוספות מ – א' ועד ת'.

 

רגע לפני שמתחילים בתהליך פיתוח אפליקציות לאייפון

לפני שאתם בוחרים חברה לפיתוח אפליקציית האייפון שלכם, חשוב שתבינו את תהליך הפיתוח. לא בגלל שתפתחו את האפליקציה בעצמכם, את זה עדיף להשאיר למקצוענים כמובן, אלא כדי שתוכלו להבין את התהליך שאתם עומדים לעבור לאורך הפיתוח. הבנת התהליך ואבני הדרך תעזור לכם למקד את תשומת הלב שלכם במקומות הנכונים ובסופו של דבר סיכויי הצלחת האפליקציה שלכם יעלו. לכן, אם עדיין לא קיבלתם את המדריך החינמי להפיכת רעיון לאפליקציה, אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולהוריד אותו (תכניסו שם ואימייל ותקבלו אותו מידית לאימייל שלכם).

 

כמה טיפים מקוצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב במסגרת פיתוח האפליקציה שלכם

טיפ 1: הגדירו היטב ובכתב מה האפליקציה תכלול. בשפה מקצועית קוראים לסמך כזה אפיון. אי כתיבת אפיון או כתיבת אפיון שגוי, עשויה לעלות ביוקר בהמשך. לכן אל תתפשרו ואם זה משהו שאתם לא יודעים לעשות לבד פנו לאיש מקצוע לשם כך. למידע נוף על אפיון אפליקציות לחצו כאן.

טיפ 2: הגדירו את המודל העסקי של האפליקציה. אם אתם רוצים שהאפליקציה שלכם תניב עבורכם הכנסה הגדירו כיצד זה הולך לקרות. הגדרת המודל העסקי גם היא חלק חשוב בתהליך האפיון, והאפיון צריך לתמוך היטב במודל העסקי.

טיפ 3: צרו תקציב לשיווק האפליקציה. זכרו שגם אפליקציות מעולות דורשות שיווק אחרת פעמים רבות אף אחד לא יכיר אותן ולא יעשה בהן שימוש. ההמלצה היא להשאיר לפחות 50% מהתקציב שלכם לשיווק האפליקציה. מידע נוסף על חלק מהדרכים לשיווק אפליקציה תוכלו לקרוא כאן.

טיפ 4: שמרו על עיצוב מינימליסטי וידידותי למשתמש. המנעו מעומס מיותר על מסך האייפון. זכרו שבניגוד למסך מחשב, מסך האייפון קטן יותר באופן משמעותי ולכן חשוב לשים דגש על עיצוב ידידותי, נוח, חוויתי ושימושי.

טיפ 5: בדקו האם ישנה אפשרות לפתח את האפליקציה לאייפון ולאנדרואיד בשיטה שתאפשר פיתוח יחיד לשתי הפלטפורמות ובכך להוזיל עלויות, או שמומלץ להפריד את הפיתוח ולפתח גרסאת אנדרואיד בנפרד וגרסאת אייפון בנפרד.

טיפ 6: אם עדיין לא צפיתם בסרטון שבעמוד זה, צפו בו וקבלו טיפים נוספים.

 

 

אם יש לכם שאלות או הערות בנושא פיתוח אפליקציות לאייפון אתם מוזמנים לרשום לנו אותן בתחתית העמוד, ואנחנו נשמח לענות לכם.